Geleakte Updatenotes? (Gameplayänderungen)
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13.09.2013, 15:23
Beitrag: #1
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Geleakte Updatenotes? (Gameplayänderungen)
Hier ein paar (mögliche) Änderungen, sollte das wirklich alles stimmen, gibt das doch gravierende Einschnitte/Verbesserungen:
http://pastebin.com/sXHq6fZt Was mir ins Auge fällt: -Stunbreaker bei Launch/Blowout ->ENDLICH! -Fixed a bug where stuns would always round up their duration to the nearest second if you had extra stun duration from items or trait ->Damit wird das Sigill quasi nutzlos? -All duration stacking boons(Aegis, Fury, protection, Regeneration, Retaliation, Swiftness, and Vigor) and conditions(Blind, Burning, Chilled, Cripple, immobilze(now stacks duration), and Poison) now stack to a maximum of 5 times. -> Mist bei einigen Segen aber YEAH zu Festhalten -Made it a bit easier to retarget channeled skills (now if you try to recast them on a separate target, it will cancel your current instance of the skill and start casting it again on the other target) -> Erstmal abwarten wie gut das funktioniert, aber an sich top! -Made it harder to accidentally waste your downed 2 skill when you get downed while trying to use your weapon 2 skill -> überfällig -Skills that buff allies in an aoe now prioritize party members -> Zum wievielten Mal soll das jetzt eingeführt worden sein? -Blitzhammer/Frostbogen-Buffs -> m.E. nicht nötig da dadurch (noch) stärker, aber nimmt man natürlich gern mit -Toss Elixirs B/S -> Kein Glücksspiel mehr, Stealth bzw. Stabi jetzt wählbar -Healing Breeze: Doubled the base heal when healing allies. Increased the healing scaling from 20% to 40% when healing allies. -> Ob es dadurch beliebter wird? Bleibt abzuwarten, müsste man mal testen. |
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