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Traitänderungen aus dem (gescheiterten) Livestream
16.06.2015, 10:59
Beitrag: #1
Traitänderungen aus dem (gescheiterten) Livestream
In Textform aus dem Forum

Zitat:Virtue of Justice, Resolve, Courage: The radius of the active portion from these abilities have been reduced from 1200 to 600.

Nun, damit wird man in einigen Builds nicht mehr auf den Dragonhunter verzichten können. MMn eine schlechte Änderung. Habe Courage im WvW immer genutzt, um einem zurückgefallenen Gruppenmitglied doch noch Stabi geben zu können. Jetzt ist die Tugend nicht viel mehr als ein Shout.

BTW: Über den aktiven Effekt von Justice steht da nichts, oder? Dafür wurden die CDs 2x gesenkt.

Zitat:Radiant Power: Attacks against burning foes have a 10% increased chance to critically hit.

Also braucht man doch noch Präzision als Wächter. Die 25% waren auch zu hoch.

Zitat:Amplified Wrath: Burning damage is increased by 15%. Blocking an attack burns the attacker for 2 seconds. This effect has a 1 second internal cooldown.

Damit bleibe ich wohl Condiguard-Hipster, zumindest bis HoT.

Zitat:Selfless Daring: The end of your dodge roll heals nearby allies.
This trait has been un-split and now heals for the same amount in competitive PvP as it does elsewhere in the game.

Wenn sie nun noch dazu sagen würden, ob sie den WvW/PvE-Koeffizienten ins PvP bringen oder andersrum...

Zitat:Purity of Body: Your virtue of resolve passive effect also regenerates endurance by 15%.

Verdammte Scheiße! Wer hat den zum Minor Trait gemacht und den Schadensmodifikator rausgenommen? Vor allem, da in der gleichen Linie der Elan-on-Crit-Minor liegt.

Zitat:Glacial Heart: Critical hits with hammer chill enemies for 3 seconds. Hammer abilities have 20% reduced recharge.

Ich dachte, der Trait sollte keine Kühle machen sondern Slow, da der Wächter ja sonst auch keine Kühle verursacht?

Zitat:Battle Presence: Nearby allies gain virtue of resolve’s passive effect.
This trait no longer functions if Resolution is on cooldown.

Hat jetzt also noch weniger Nutzen und nur fast drei Jahre gedauert, den zu fixen.

Zitat:Summoned clones will now show your equipped offhand

Dass sie das hinbekommen.

Zitat:Ineptitude (Trident skill 2): This skill has been renamed to “Blinding Tide”

[Bild: 05d759ca141851083047239205_700wa_0.gif]

Zitat:Mimic: Updated functionality of this skill. This skill now causes the next utility slot skill you use within 10 seconds to recharge in 1 second. Increased recharge to 90 seconds.

Bitte umbenennen in Echo.

Zitat:Cry of Frustration recharge reduced from 30s to 15s

Ich hoffe mal, das sollte 25s heißen.

Zitat:Diversion recharge reduced from kitten to 38s

GW2 Forum censorship, you never cease to amaze me.

Zitat:Imagined Burden: Reduces recharge of Greatsword skills by 20%. Gain 2 stacks of might for 5 seconds whenever you or an illusion uses Spacial Surge. All of your other greatsword skills inflict cripple for 2s when they hit.

Kein Gimmick-CD!

Zitat:Mental Anguish: Shatter skills deal 15% more damage. This bonus damage is doubled on foes that are not activating skills.

Zwar nicht mehr die 25 bzw 50%, aber mMn immer noch zu hoch.

Zitat:Confusing Combatants: You and your illusions inflict 1 stack of confusion for 3 seconds on critical hit (33% chance).

tableflip
Nein, danke.

Zitat:Prismatic Understanding: Stealth applied by your mesmer skills lasts 100% longer. Additionally every second you are stealthed you randomly gain aegis, might, protection, regeneration or swiftness.

Wäre auch zu schön gewesen, wenn sie ihren Fehler dabei eingesehen hätten. Aber ANet scheint ja Stealthplex zu lieben.

Zitat:Added new on hit FX for Jagged Horrors to make it more clear when their attacks are connecting.

wie Jetzt

Zitat:Consume Conditions: This skill is now considered a corruption skill and applies 10 stacks of vulnerability to you for 4 seconds after use. Increased recharge to 30 seconds.

[Bild: wqMWK7z.gif]
10 Stacks? Das war wirklich nicht nötig.

Zitat:Plague: This skill is now considered a corruption skill and applies 1 stack of bleeding for 2 seconds to you every second it is active.
Removed extraneous poison skill facts from Withering Plague, Plague of Darkness, and Plague of Pestilence.

Das gleiche Problem. Für Zustandsspieler nicht mehr zu gebrauchen, die bringen sich damit nur selbst um.

Zitat:Signets of Suffering: Reduces recharge of signet skills by 20%. Signets grant 3 stacks of might for 15 seconds on cast and convert up to 2 boons on affected foes to conditions.

Ob das nicht etwas stark ist? Ich kann mir vorstellen, dass es Balanceprobleme geben wird bezüglich ungeskillter und geskillter Siegel.

Zitat:Master of Corruption: Reduces recharge of corruption skills by 33% but causes corruption skills to apply additional conditions to you when cast. (Condition applied varies per skill.)

chan
Diese Infopolitik...

Zitat:Lingering Curse: Gain 150 condition damage while wielding a scepter. The base duration of all scepter conditions is increased by 100%.

D.h. Zustandsdauer stackt multiplikativ mit diesem Trait, da dieser Trait einfach die Skills an sich ändert.

Zitat:Flesh of the Master: Minions have 50% more health and grant you 20 toughness for each one you control. All your minions are destroyed if this trait is reassigned while you have active minions.

Bugs, die sie nicht fixen können, bekommen einen "Working as intended"-Stempel. "Reassigned" heißt auch, wenn sich die Skalierung der Zähigkeit ändert.

Zitat:Blood Bond: When you inflict at least 4 stacks of bleeding to a single target cast Lesser Signet of Vampirism on them. This trait benefits from the recharge bonus of Signets of Suffering.

Lesser Signet of Vampirism?

Zitat:Banshee’s Wail: Reduces recharge of warhorn skills by 20% and increases effect durations for warhorn skills by 50%.

Kriegshorn und Brunnen in der gleichen Linie? Dann dürfte die dritte Linie des Wellbombers klar sein.

Zitat:Transfusion: Shroud skill 4 heals and partially revives nearby allies. Additionally you teleport up to 5 nearby downed allies to your location while channeling this skill.

Troll

Zitat:Frost Trap: Trap duration once triggered has been decreased from 5s to 3s. The chill duration per pulse has been increased to 3s. This skill has gained a pulse damage component.

Adieu, Trapper-Rune.

Zitat:Strider’s Defense: Your melee attacks have a 25% chance to destroy projectiles. Your sword skills recharge 20% faster.

Kein Damage Boost? Warum sollte ich den mitnehmen?

Zitat:Needle Trap: This trap no longer deals minimal strike damage, which would previously bring the thief out of stealth.

Wie gesagt: ANet liebt Stealthplex.

Zitat:Cloak An Dagger: This ability has been un-split and its damage normalized.

ANET!
y u no
WHY YOU NO CLEARLY STATE WHAT THIS PATCH WILL DO?

(Mann, sieht Impact im Forum scheiße aus. Irgendwas stimmt mit dem W nicht)

Zitat:Thief stolen bundles:
Healing Seed (stolen from Ranger): The duration of this ability has been reduced from 10 seconds to 5. Pulses now occur every 1 second, down from every 2 seconds.
Skull Fear (stolen from Necromancer): The duration of fear has been reduced from 3/2/1 seconds to 2/1.5/1 seconds.
Mace Head Crack (stolen from Guardian): The duration of Daze from this ability has been reduced from 4 seconds to 3 seconds.

[Bild: 344a7f66143012202280153713_700wa_0.gif]
Beim Krieger bitte den Reflect noch runter.

Zitat:No Quarter: Landing a critical hit while under the effect of fury extends the duration of fury by 2 seconds (this effect has a 2 second internal cooldown). Gain up to 250 ferocity (based on level) while under the effects of fury.

serious
Eine Alternative zu Hidden Killer, die den gleichen Effekt bringt: Valkyrie Thief all the way.

Zitat:Resilience of Shadows: Stealth effects that you apply reduce incoming attack damage by 25%. (Former Shadow Arts Grandmaster)

Ganz ehrlich? Damit habe ich nicht gerechnet, dass sie den Trait nerfen. Stark genug ist er immer noch.

Zitat:Endless Stamina: The effects of vigor on you are enhanced by 50%.

Dafür geht der hier vor seinem Release von 20% auf 50%.

Zitat:Don’t Stop: The effects of cripple and chill on you are reduced by 50%, meaning your movement is decreased by 25% and 33% respectively, rather than 50% and 66%. If you would become immobilized, you are instead crippled for 4 seconds. This effect can only occur once every 10 seconds.

Weil Krieger in der Hinsicht noch nicht nervig genug waren und Diebe in anderer Hinsicht noch nicht nervig genug waren.

Zu den anderen Klassen hatte ich heute Nacht schon was gesagt.

Crew. Das ist englisch für Team - Dän Dickopf

Memories of this game never die.

Brazil schrieb:You've probably never been kicked out of a dungeon for being a Necromancer and then had your own YouTube builds linked to you to tell you how to play.
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16.06.2015, 17:16
Beitrag: #2
RE: Traitänderungen aus dem (gescheiterten) Livestream
Zitat:Ineptitude (Trident skill 2): This skill has been renamed to “Blinding Tide”

Weil Ineptitude in GW1 was ganz anderes gemacht hat. Oh, Moment …
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30.06.2015, 23:18
Beitrag: #3
RE: Traitänderungen aus dem (gescheiterten) Livestream
Auch, wenn das etwas spät ist: Ineptitude ist jetzt ein Trait.

Crew. Das ist englisch für Team - Dän Dickopf

Memories of this game never die.

Brazil schrieb:You've probably never been kicked out of a dungeon for being a Necromancer and then had your own YouTube builds linked to you to tell you how to play.
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